Голяма част от разработката на световно – известното заглавие е извършена в България

 

Tom Clancy’s The Division 2 е мащабен проект, плод на съвместната дейност на цели седем от разпръснатите по света студия на издателството Ubisoft. И тук с патриотична гордост трябва да отбележим, че солидна част от работата по това амбициозно заглавие е извършена в българското подразделение на компанията – Ubisoft Sofia. В резултат на целия този неколкогодишен труд, получаваме възможността да се потопим отново в уникалното жанрово съчетание от отворен свят, онлайн шуутър и ролева игра (т.нар. RPG), наложено от първия The Division и да се насладим на впечатляващата еволюция, която е претърпяла играта. Втората част от поредицата направи своята премиера днес – 15 март – в единствената специализирана верига за компютърни и видеоигри в България Pulsar Games, във версии за персонален компютър, както и за платформите PlayStation 4 и Xbox One.

 

Действието в The Division 2 ще пренесе геймърите седем месеца след събитията от оригиналната игра. Припомняме, че те се разгръщаха в опустошения от смъртоносен вирус Ню Йорк, където единствено специално обучените за борба с подобни кризисни ситуации агенти на Дивизията успяваха да опазят обществото от пълен колапс. Сега, с разпространението на заразата и пълната ескалация на анархията, агентите трябва да насочат усилията си към Вашингтон. Американското население е изправено пред най-мащабната криза в историята си, а придобилите още по-голяма настървеност и увереност насред хаоса въоръжени фракции, са на път да поемат пълния контрол над града. И всички са наясно, че ако столицата на САЩ бъде изгубена, цялото общество ще се разпадне.

 

В пълен контраст с този фиктивен разпад на обществото в играта обаче, в реалността The Division се радва на сплотена и постоянно разрастваща се общност от активни играчи. И именно мненията, препоръките и критики на феновете са били водещи за разработчиците във всеки един аспект, когато са надграждали оригиналния си продукт.

 

В Tom Clancy’s The Division 2 историята, която отново предлага пълен кооперативен режим, вече е по-богата и ефектна. За създаването на персонаж са добавени нови специализации, като майстор по експлозивите, снайперист и експерт по оцеляването, а всяка специализация отключва изцяло нова система за прогрес с нови умения, режими и уникални таланти. Всичко това ще послужи за създаването на още по-разнообразни агенти. Финалът на основната сюжетна линия от своя страна по никакъв начин не бележи края на играта, защото значително подобреният край ще добави чисто нови предизвикателства, системи за прогрес, неочаквани обрати и изненади. Там откриваме и едно от нещата, които най-много липсваха на The Division общността преди – рейдове.

 

В резултат на всичко това, старите фенове ще получат по-добрата игра, изградена на база собствените им желания, а геймърите, които за първи път се сблъскват с The Division, ще се потопят в едно уникално и заредено с емоции онлайн преживяване.

 

Трейлър: https://www.youtube.com/watch?v=MtiGg0P0Kyg