Vivacom с награда „Бизнес хонорис кауза“ за принос в развитието на образованието

Vivacom с награда „Бизнес хонорис кауза“ за принос в развитието на образованието

Vivacom беше отличен в категория „Принос за развитие на образованието“ на наградите за социално отговорно предприемачество „Бизнес хонорис кауза“ в националната кампания на „24 часа“. Призът е за подкрепата на Олимпийските отбори по природни науки, която телекомът...
Schneider Electric представи първия в сектора безплатен въглероден калкулатор за по-добро разбиране на цялостния екологичен отпечатък на центровете за данни

Schneider Electric представи първия в сектора безплатен въглероден калкулатор за по-добро разбиране на цялостния екологичен отпечатък на центровете за данни

Инструментът помага да се оцени общият въглероден отпечатък (обхвати 1, 2 и 3) за всички емисии по цялата верига на стойността, включително косвените емисии Schneider Electric, световният лидер в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията,...
Боян Иванович е новият директор „Корпоративни комуникации“ на Yettel България

Боян Иванович е новият директор „Корпоративни комуникации“ на Yettel България

Боян Иванович е новият директор „Корпоративни комуникации“ на Yettel България, считано от юли 2023 г. На тази позиция Боян ще отговаря за корпоративните комуникации на компанията, включително вътрешни и външни комуникации, връзки с медиите, партньорства, корпоративни...
Българка поема функцията мениджър „Маркетингови проучвания“ за всички държави на Нестле Югоизточен пазар

Българка поема функцията мениджър „Маркетингови проучвания“ за всички държави на Нестле Югоизточен пазар

Теодора Ганчева ще оглави „Корпоративни връзки“ на Нестле България след над 13-годишно професионално развитие в компанията   Цветина Младенова от 1 януари 2023 г. ще ръководи екипа от експерти, отговарящ за маркетинговите проучвания за Нестле Югоизточен пазар, и ще...
Поли Д.  Козарова: Тайните на добрата бизнес кореспонденция

Поли Д. Козарова: Тайните на добрата бизнес кореспонденция

В днешните забързани времена избягваме да пишем дълги текстове. Една от причините безспорно e недостигът на време. Толкова сме заети, все бързаме. Затова посланията ни стават все по-къси. Друга причина е, че стилът на социалните мрежи се налага навсякъде, дори и в...
Пет основни фактора за успеха на вашия малък бизнес

Пет основни фактора за успеха на вашия малък бизнес

Да развиеш успешен малък бизнес е предизвикателство и историята на всеки предприемач е различна. Управлението на малкия бизнес е огромна отговорност, свързана с грижата за служители, инвеститори и клиенти и най-вече с постигане на собствените ели и стандарти. Пречките...