Крис Георгиев за стартъпите, бизнес успеха и ролята на образованието

Крис Георгиев за стартъпите, бизнес успеха и ролята на образованието

Казвам се Христо, но ми викат Крис, имам стартъп – Imagga. Правим магии със снимки, общо взето чрез технологията, която разработваме се опитваме да предадем значение на снимките – дали ще добавим автоматично ключови думи към всяка една снимка, или ще...
Ерик Шмит: Google води в „платформената битка“ срещу Apple

Ерик Шмит: Google води в „платформената битка“ срещу Apple

Ерик Шмит, председателят на съвета на директорите в Google, е сигурен в способността на своята компания да спечели „платформената битка“ срещу Apple. В интервю с All Things D вчера, той сподели че Android vs. Apple е състезание, определящо за...
Запознайте се с Любомир Стоянов (Slides.bg)

Запознайте се с Любомир Стоянов (Slides.bg)

Казвам се Любомир Стоянов и съм собственик на Slides.bg – платформа за споделяне на презентации, документи и електронни книги. Авантюрист по природа, любител на джаджите и ценител на красотата. Какво обичаш в работата си? Кои нейни аспекти не харесваш и как се...
Български автор спечели наградата на BBC за кратък разказ

Български автор спечели наградата на BBC за кратък разказ

Българинът Мирослав Пенков спечели Международната награда за кратък разказ на BBC с творбата си „East of the West„. Членовете на журито били единни в избора на книгата, чийто сюжет се развива преди и след Студената война у нас. Родният автор спечели...
Христо Попов: предприемачеството е вирус, който носите в себе си

Христо Попов: предприемачеството е вирус, който носите в себе си

Вторник вечер е, вече започва да става тъмно, а свободните места в аулата на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ стават все по-малко с всяка секунда. Да – става въпрос за SIStory, безплатното събитие, организирано от бизнес клуб Start IT...
Анди Бернт за новия модел маркетинг в полза на клиентите

Анди Бернт за новия модел маркетинг в полза на клиентите

„Никога досега не е съществувала възможността да гледате на клиентите като хора, които се нуждат от помощ. При това по начини, които просто са характерни за вашия продукт, но зя тях са изключително ценни.“ – споделя Анди Бернт от Google Creative...