Умни домове, енергийна ефективност и устойчивост във фокуса на тазгодишния Черен петък

Умни домове, енергийна ефективност и устойчивост във фокуса на тазгодишния Черен петък

Черният петък (Black Friday) е попкултурно явление, зародило се в САЩ преди повече от половин век. През годините обаче то е претърпяло значими промени и днес няма нищо общо със своите първи издания през петдесетте години на миналия век. Онлайн търговията отдавна е...
Христо Колев: Digital4StaraZagora е среда за обмяна на нови идеи за още по-добри резултати в бъдеще

Христо Колев: Digital4StaraZagora е среда за обмяна на нови идеи за още по-добри резултати в бъдеще

Три дни преди старта на Digital4StaraZagora разговаряме с Христо Колев, регионален мениджър в tbi bank, който ще бъде част от лекторите на конференцията. В рамките на дискусионен панел той ще разкрие кои методи за разплащане ще бъдат от съществено значение за онлайн...
3 стъпки как да изберем подходящи диоптрични очила

3 стъпки как да изберем подходящи диоптрични очила

Основните методи за коригиране на очни заболявания са лещите и диоптричните очила. Докато лещите са сравнително иновативен способ за подобряване на зрението, то диоптричните очила са конвенционален и доверен метод, изпитан във времето. Диоптричните очила предлагат и...
Сайт на годината отличи най-добрите проекти за приложения, блогове и сайтове

Сайт на годината отличи най-добрите проекти за приложения, блогове и сайтове

Конкурсът предостави трибуна на талантливите специалисти в уеб и дигитални технологии и съдържание   Най-креативните и иновативни уеб проекти получиха високо признание и статуетки в конкурса „Сайт на годината“ по време на церемония по награждаване вчера в зала...
Yettel с награда за вдъхновяваща инициатива за многообразие и равнопоставеност

Yettel с награда за вдъхновяваща инициатива за многообразие и равнопоставеност

Програмата на телекома „Рамо до рамо“ бе отличена от Съвета на жените в бизнеса в България по време на наградите им за приобщаване и равнопоставеност   Програмата на Yettel „Рамо до рамо“ бе отличена като вдъхновяваща инициатива за многообразие и равнопоставеност....
Над 1000 участници се включиха в кампанията „Смарт Спорт“ на Yettel тази година

Над 1000 участници се включиха в кампанията „Смарт Спорт“ на Yettel тази година

В три издания привържениците на активния начин на живот направиха над 10 000 клека заедно и изгориха повече от 200 000 калории   За втора поредна година, в рамките на дългосрочната си инициатива „Смарт Спорт“, Yettel успя да мотивира хора от всички възрасти да...