Honor изненада феновете на Барселона с опакован в аерофолио спортен бар

Honor изненада феновете на Барселона с опакован в аерофолио спортен бар

Футболните фенове в Барселона, Испания бяха изумени от трансформацията на популярен спортен бар, който беше обвит в аерофолио, за да предложи спокойствие на страстните футболни фенове, дошли да гледат европейския сблъсък между Барселона и Байерн Мюнхен, без страх от...
COPIS 2024: По пътя на креативността, творческите практики, социалните мрежи и дигитализацията

COPIS 2024: По пътя на креативността, творческите практики, социалните мрежи и дигитализацията

Интригуваща дискусия на Know-How Show-How, експертен разговор с Филип Бояджиев, задълбочен уъркшоп с Анна Енкова от Design Academy, изложба „Духът на стара София“ и още и още предлага изложението за печатни и рекламни комуникации. Страст, професионално поприще, хоби,...
Българска платформа за създаване на рекламни банери чрез AI навлиза на глобалните пазари

Българска платформа за създаване на рекламни банери чрез AI навлиза на глобалните пазари

Българската платформа www.bannergate.ai обявява първата си версия, предлагайки иновативно решение на глобалния рекламен пазар за генериране на дисплей банери, генерирани от изкуствен интелект (ИИ)   BannerGate е най-новата платформа, която използва ИИ за...
Noble Аcademy и Cannes Lions водят в София  елитa на световния рекламeн бизнес

Noble Аcademy и Cannes Lions водят в София елитa на световния рекламeн бизнес

  Лектори от цял свят идват за първото издание на Noble Academy през октомври      Еквивалентът на Оскарите в света на комуникациите – Cannes Lions, идва в София по покана на Noble Graphics. Фестивалът, който преди месец събра на Френската ривиера...
Имидж или продажби? И двете!

Имидж или продажби? И двете!

Автор: Каталин Емилиан* Прогнозите сочат, че през тази година бюджетът за дигитална реклама ще достигне 6,820 милиона евро. И най-важната задача на рекламодателите е да са сигурни, че посланията им са видими и достигат до съзнанието на потребителите. В тази ситуация и...
AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

По-малко от година след старта си, лабораторията за маркетинг иновации AI Marketing Lab, която започна първата си година с инвестиция от 5 милиона долара от глобалния лидер в ретаргетинга RTB House, започва да тества първите си продукти. Иновациите ще бъдат...