Рекламата, която изненада Швеция

Рекламата, която изненада Швеция

Тази невероятна реклама на продукти за коса в шведското метро е настроена да се синхронизира с пристигането на влаковете. Когато те навлизат в станцията, косата на русата девойка от таблото се развява като че от въздушната вихрушка. Идеята е проста, но с удивителен...
Да го правим като американците на Super Bowl

Да го правим като американците на Super Bowl

Всяка година цяла Америка, заедно с рекламистите по целия свят, съсредоточават вниманието си около знаменития Super Bowl – най-популярното годишно спортно събитие в страната и второ по популярност в света след Champions League. Това е времето на най-скъпата...
AXE призовава да правим любов, а не война. Клише? Може би – но успешно!

AXE призовава да правим любов, а не война. Клише? Може би – но успешно!

Пазете се от клишетата – този съвет със сигурност са получавали всички, които се занимават с каквато и да е творческа дейност. Съгласни сме, но с една уговорка: ако приложиш креативен подход и улучиш точната фраза, то клишето всъщност може да ти свърши много добра...
Запознайте се с бебето дявол, което шокира Ню Йорк и покори Youtube

Запознайте се с бебето дявол, което шокира Ню Йорк и покори Youtube

30 милиона гледания само за 3 дни – това със сигурност е един от рекордите в историята на Youtube, а гордият му притежател е едно необичайно бебе. Не от онези сладките, които се смеят, правят забавни физиономии или умиляват с невинното си изражение. Никак даже....
HONDA и FIAT – годишните отличници в рекламата на автомобили

HONDA и FIAT – годишните отличници в рекламата на автомобили

Кои са най-добрите реклами на автомобили за последната година? Своя отговор на този въпрос дадоха наградите One Show Automobile Advertising of the Year, представени на North American International Auto Show в Детройт на 14 януари. Най-големият печеливш е Honda с първа...
Дори Дядо Коледа вече не може без Google

Дори Дядо Коледа вече не може без Google

Макар че празниците минаха, коледното настроение още ни държи – и се освежава всеки път, когато попаднем на тематична реклама като тази на представената през ноември 2013 г. платформа Google Helpouts. Едва ли има нужда да си задаваме въпроса какво бихме правили без...