Facebook страниците се сдобиват с timeline за мобилни фенове

Facebook страниците се сдобиват с timeline за мобилни фенове

Страниците във Facebook съвсем скоро ще могат да показват своят Timeline дизайн и на мобилни потребители. От днес промяната в облика постепенно се активизира за всички регистрирани в социалната мрежа, които сърфират интернет през смартфони и таблети. Това стана ясно,...
Facebook искат да станат вашата онлайн банка

Facebook искат да станат вашата онлайн банка

Можете ли да си представите свят, в който всичките ви финансови транзакции се извършват през същия акаунт, в който съхранявате своите снимки, статуси, видеоклипове и онлайн игри? Facebook определено могат. Уеб аналистите отдавна знаят, че компанията има планове да...
Facebook групите показват всички, които са видяли постовете

Facebook групите показват всички, които са видяли постовете

Любопитни ли сте колко хора са прочели последния ви пост в някоя група във Facebook? Е, днес чуденето ви приключи. Вече всеки потребител на социалната мрежа знае колко човека, както и кой и кога точно е прочел неговите групови постове. Новата опция, която Facebook...
Ново проучване разкрива защо хората използват Facebook

Ново проучване разкрива защо хората използват Facebook

Това, което кара хората да прекарват време във Facebook, е до голяма степен стремежът да се забавляват – твърди ново проучване, публикувано в The Journal of Broadcasting & Electronic Media. Целта на проучването е да се установят причините за популярността на...
Facebook Voice: изберете името, с което споделяте в страниците си

Facebook Voice: изберете името, с което споделяте в страниците си

Facebook пуснаха нова опция в помощ на администраторите на страници. Когато публикувате статус или коментирате в страница под ваш контрол, вече можете да избирате с кое име да го направите – това на страницата или вашето собствено. Изборът става през новия...
Недомислиците на Facebook имейл

Недомислиците на Facebook имейл

Независимо дали ви харесва, или не, Facebook смениха вашият имейл адрес без позволение. Действието бе дързък опит на социалния гигант да популяризира своята собствена имейл услуга (username@facebook.com), която не успя да набере популярност с лансирането си още през...