Какъв е най-добрият SEO съвет?

Какъв е най-добрият SEO съвет?

Не е лесно да дадеш един SEO съвет, в който обобщаваш целия смисъл на този занаят. Оптимизацията за търсачки е обширна – обхващайки много области от вътрешни промени в сайта, външни източници на линкове и популярност, социални мрежи, други фактори. Но в сайта за...
Bing показва съдържание от Quora в своя социален сайдбар

Bing показва съдържание от Quora в своя социален сайдбар

Ново партньорство между Microsoft и Quora, благодарение на което в Bing ще се показват релевантни на търсенето отговори от Quora, обявиха днес двете компании. За разлика от интеграциите с други социални мрежи като Facebook – където резултатите са от кръга...
Българските SEO оптимизатори в една обща битка

Българските SEO оптимизатори в една обща битка

Или как България спечели SEO Olympics 2012 измежду над 200 участника. Преди не повече от 3 седмици получих мейл от една софтуерна компания, от която имам закупен продукт. Сайтът е link-assistant.com, а софтуера – LinkAssistant. Та във въпросния мейл пишеше, че...
Българският отбор спечели световната SEO олимпиада

Българският отбор спечели световната SEO олимпиада

Отборът на българските оптимизатори спечели първо място на състезанието SEO Olympics 2012, организирано от Link Assistant. Общо 363 родни експерти, практици и ентусиасти се включиха в уеб олимпиадата, за да докажат своите умения пред света. Според официалната...
Вижте специалните лога на Google за олимпийските игри

Вижте специалните лога на Google за олимпийските игри

Google своеобразно чества олимпийските игри със специалните лога за различни спортове от събитието. Идеята за Doodles започва още през 1998 година, когато Google решава тематично да променя своето лого за празници като Деня на благодарността и големи световни събития....
Министерството на земеделието и храните „подари“ 100,000 лв за Facebook страница с 30 фена

Министерството на земеделието и храните „подари“ 100,000 лв за Facebook страница с 30 фена

В общественото пространство изникна нов скандал покрай спорна поръчка на МЗХ за изработка и поддръжка на профили в социални мрежи. През 2011 г. Министерството на земеделието и храните е похарчило 100,000 лв (без ДДС) за популяризиране на програмата за развитие на...