от Kreativen team | сеп. 5, 2007 | Търсачки |
Всеки от нас е чувал за Google PageRank. Това число от 0 до 10, което всеки сайт получава от Google. Въпрос на престиж и постижение е за всеки уебмастър, когато получи висок PageRank. Силната цифра показва авторитета и важността на даден сайт в интернет, което може би...
от Kreativen team | авг. 15, 2007 | Търсачки |
Duplicate Content е може би най-мъглявата част от оптимизацията за търсачки по простата причина, че достатъчно информация няма. В тази статия смятам да поясня какво е duplicate content, какво взимат в предвид Google под „content“, как наказват за дублирано...
от Kreativen team | авг. 11, 2007 | Търсачки |
Или как да запазим мрежата… мрежа. Google напълно изненадаха уебмастърското общество тази седмица, като забраниха размяната на линкове в буквалния й смисъл (новината). Въпреки това има начин да се разменят линкове и да запазим интернет като една голяма мрежа,...
от Kreativen team | авг. 8, 2007 | Търсачки |
Google пуснаха нова страница в техните „Webmaster Guidelines/Правила за уебмастъри“, в които официално забраняват размяната на линкове. Според новото правило размяна на линкове между два, или повече сайта е забранена. Стратегията няма да подобри...
от Kreativen team | авг. 8, 2007 | Търсачки |
Истинският трафик идва от търсачките. Независимо дали търсите повече продажби, или посетители, вашият отговор е оптимизация за търсачки. Защото посетителите, влезли от търсачки, са най-често клиенти, или потенциални редовни посетители. За разлика от посетителите от...
от Kreativen team | авг. 1, 2007 | Търсачки |
Както сексът и градът, нито оптимизацията за търсачки щеше да има значение без писането на съдържание, нито съдържанието щеше да бъде достъпно без търсачките. Но всеки знае от добър опит, че не е лесно да постигнеш добра позиция в Google. Отговорът не е само в...