от Kreativen team | авг. 15, 2007 | Търсачки |
Duplicate Content е може би най-мъглявата част от оптимизацията за търсачки по простата причина, че достатъчно информация няма. В тази статия смятам да поясня какво е duplicate content, какво взимат в предвид Google под „content“, как наказват за дублирано...
от Kreativen team | авг. 11, 2007 | Търсачки |
Или как да запазим мрежата… мрежа. Google напълно изненадаха уебмастърското общество тази седмица, като забраниха размяната на линкове в буквалния й смисъл (новината). Въпреки това има начин да се разменят линкове и да запазим интернет като една голяма мрежа,...
от Kreativen team | авг. 8, 2007 | Търсачки |
Google пуснаха нова страница в техните „Webmaster Guidelines/Правила за уебмастъри“, в които официално забраняват размяната на линкове. Според новото правило размяна на линкове между два, или повече сайта е забранена. Стратегията няма да подобри...
от Kreativen team | авг. 8, 2007 | Търсачки |
Истинският трафик идва от търсачките. Независимо дали търсите повече продажби, или посетители, вашият отговор е оптимизация за търсачки. Защото посетителите, влезли от търсачки, са най-често клиенти, или потенциални редовни посетители. За разлика от посетителите от...
от Kreativen team | авг. 1, 2007 | Търсачки |
Както сексът и градът, нито оптимизацията за търсачки щеше да има значение без писането на съдържание, нито съдържанието щеше да бъде достъпно без търсачките. Но всеки знае от добър опит, че не е лесно да постигнеш добра позиция в Google. Отговорът не е само в...
от Kreativen team | юли 29, 2007 | Блогване, Търсачки |
SEO (оптимизация за търсачки) на блог Google е порталът на милиони хора (и хиляди българи) в интернет, който бива използван всеки ден. Колко пъти търсите в интернет вие за един ден? Представете си, че сте на първата страница на резултатите от търсенето и стотици хора...