Две от водещите агенции за оптимизация за търсачки се обединиха

Две от водещите агенции за оптимизация за търсачки се обединиха

  (01.08.2018 г.) Днес SEO Agency Serpact („Серпакт“ ЕООД), водеща SEO агенция в България, с над 500 успешни проекта в 15 държави за последните четири години обяви, че пловдивската компания „Идея Студио“ вече официално е част от екипа й. “Идея Студио” има над 14-...
На кого са необходими SEO копирайтинг услугите?

На кого са необходими SEO копирайтинг услугите?

Чудили ли сте се защо никой не посещава страхотното ви интернет пространство? Ако това е така, може би познавате разочарованието след старанието от изработката на красив и приятен за ползване сайт. Само че колкото и добре да е направен, всеки сайт има нужда от...
Пет SEO съвета за излизане на по-предни позиции в онлайн търсачките

Пет SEO съвета за излизане на по-предни позиции в онлайн търсачките

През последните години оптимизацията за интернет търсачки (т.нар. SEO – Search Engine Optimiztion) се наложи като ключов маркетингов инструмент и днес тя може в голяма степен да определи какво ще е бъдещето на дадена компания. Преди да разкажем как се прави качествена...
Google RankBrain: Търсачката + изкуствен интелект = Бъдещето на SEO

Google RankBrain: Търсачката + изкуствен интелект = Бъдещето на SEO

Google обяви, че добавя още един слой в своя сложен алгоритъм за оценяване. Този път компанията е решила да се фокусира върху машинното обучение и нарича този ъпдейт с името RankBrain. От известно време насам машинното обучение навлиза все повече и повече в...
Мат Кътс: Трябва ли оптимизацията за търсачки да получи ново име?

Мат Кътс: Трябва ли оптимизацията за търсачки да получи ново име?

Трябва да преименуваме оптимизацията за търсачки? Достатъчно описателен ли е този термин, за да покаже истинската същност на тази практика от дигиталния маркетинг? Мат Кътс – ръководител на спам отдела в Google, се зае да отговори на този интригуващ въпрос в...
ComScore: Yahoo губи пазарен дял за сметка на Google

ComScore: Yahoo губи пазарен дял за сметка на Google

ComScore публикува последните си данни за пазара на търсенето в САЩ. Дялът на Yahoo отново е намалял, този път до 12.2 процента от всички осъществени търсения на американска територия. Компанията, отскоро ръководена от Мариса Майер, имаше 13 процента пазарен дял в...