от Kreativen team | юли 25, 2012 | Търсачки |
New data refresh of Panda starts rolling out tonight. ~1% of search results change enough to notice. More context: goo.gl/huekf — A Googler (@google) July 24, 2012 Google обявиха в един от официалните си Twitter профили (горе), че правят поредно „Panda“...
от Kreativen team | юли 13, 2012 | Търсачки |
Много бе изговорено за връзката между инфографиките и оптимизацията за търсачки през последните месеци. Уеб гурута и експерти често препоръчват да създавате свои собствени интересни инфографики, които хората да разпространяват в интернет, и най-вече – към които...
от Kreativen team | юни 9, 2012 | Търсачки |
Searchmetrics публикуваха интригуващо ново проучване, в което откриват висока корелация между броят споделяния на дадена уебстраница във Facebook и нейното позициониране в резултатите от търсене в Google. Данните потвърждават, че популярността в социалните мрежи...
от Kreativen team | май 30, 2012 | Търсачки |
Преди седмица и половина публикувах слухове, че предстои ново обновление на Google. Явно в тях е имало истина – през почивните дни на американския празник Memorial Day (Ден на загиналите от войните), от Google обновиха своя алгоритъм за пръв път след Penguin...
от Kreativen team | май 17, 2012 | Търсачки |
Когато в уебмастърските форуми (главно WebmasterWorld) започне да се говори за големи промени при резултатите от търсене в Google, обикновено предстои някакъв тип изненада. Дори след запитване на Бари Шварц, основателя на SERoundtable.com, от Google отричат да...
от Kreativen team | апр. 3, 2011 | Търсачки |
Какъв е смисълът да пишеш за търсачки, ако на първо място не си писал за хората? Не са ли те, а не роботите индексатори, причината да споделяте информация? Има ли смисъл от съдържание, което е наблъскано с ключови думи, без да съдържа нещо стойностно за читателя? Без...